نوشته‌های یک برنامه‌نویس

کمی هم به زبان انسان ها متن بنویسم تا برای کامپیوترها به زبان های خودشان!

نوشته‌های یک برنامه‌نویس

کمی هم به زبان انسان ها متن بنویسم تا برای کامپیوترها به زبان های خودشان!

و اما هفته‌ی پیش‌رو

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ب.ظ

به نام خدا

خب این هفته که در حال رفتن به سوی آن هستیم دارای چند اتفاق مهم است. 

اول از همه اینکه قرار است از یکجای بسیار مهم برای من جوابی بیاید. این جواب در زندگی من سرنوشت‌ساز خواهد بود. در مورد اینکه این جای مهم کجا هست و چه خواهد شد ؛ حتماً بعداً صحبت خواهم کرد.

دوم اینکه باید کم‌کم لابه‌لای دروس دانشگاه را باز کنم و نگاهی بر این 14 واحد بیاندازم. با این اوضاف فشرده‌ی کاری باید درس‌ها را خواند تا دیگر طعم شیرین مشروطی را نچشم.

سوم در این هفته قصد دارم اگه خدا بخواد یک آموزشی تصویری در وبلاگ بگذارم. باور کنید کار دشواری است ولی انجامش حتمی‌ست.

چهارم هم اینکه تا اخر هفته وام خودرو من معلوم می‌شود. ایشالا که جواب OK باشد.

و دست اخر اینکه دوست دارم بخش کتابخانه را پر از کتب برنامه‌نویسی کنم. شاید روزی یک کتاب ...!  


  • جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ب.ظ
  • علی غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی