نوشته‌های یک برنامه‌نویس

کمی هم به زبان انسان ها متن بنویسم تا برای کامپیوترها به زبان های خودشان!

نوشته‌های یک برنامه‌نویس

کمی هم به زبان انسان ها متن بنویسم تا برای کامپیوترها به زبان های خودشان!

وبلاگ و بلاگ ...

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۴۲ ب.ظ

به نام خدا که قسمت را بر این داشت که ما برنامه‌نویس شویم.

بعضی وقت‌ها فکر میکنم من واقعاً برنامه‌نویس هستم یا نه؟! اصلا برنامه‌نویسی چیه و من دارم چی کار میکنم. تا اونجا که یادم میاد از سال دوم راهنمایی تو کار راه اندازی سایت و وبلاگ بودم. یادش بخیر دوستانی که اصلا نمیشناختم و باهاشون سایت راه می‌انداختم. 

خلاصه با ثبت وبلاگ و تغییر قالب وبلاگ این سرویس واسه اون یکی سرویس (اون زمان‌ها بلاگفا بود و پرشین‌بلاگ) کارم شروع شد. تو دوره دبیرستان بودم که کم کم شروع کردم به طراحی قالب. اول Table و بعدشم که Div مد شد با همون Div و CSS دوباره شروع کردم. 

خلاصه گشت و گشت و گشت تا اینکه امروز با 21 سال سن و یه دیپلم و یه برچسب دانشجویی شدم برنامه‌نویس Microsoft .Net (هم VB و هم #C). از موبایل تا سرور. خوبی دات‌نت همینه تو همه نوع پلت فرم ویندوزی جواب میده. 

خب! راستش اون اولا که با دات نت شروع کردم بیشتر سرچ میکردم و کپی پیست! بعد کم‌کم شروع کردم به استقلال کُدی! البته هنوز که هنوزم بعضی موقع‌ها وقتی گیر میکنم یه سرچی میزنم و شاید هم روال بر این باشه. 

خب هم تو جاهای دولتی بودم (هم کار کردم و هم برنامه‌نویسی آموزش داردم) و هم جاهای خصوصی. حوصلم که سر میره میام میشینم غصه نوشتن. 

حالا باز میام... 

  • پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۴۲ ب.ظ
  • علی غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی